fjordland og landslagsponsorat

Oppdrag: Finne en naturlig bro mellom Fjordland og landslaget i kombinert.

Fjordland og langslaget i kombinert

bakgrunn

Fjordland ønsket å sette fokus på ernæring og næringsinnholdet i maten.  Et eller annet sted så de også for seg landslaget i kombinert som gode ambassadører for den raske, men sunne maten.

Oppgaven vår var derfor å finne en naturlig bro mellom landslaget i kombinert, og kundens ønske om å ha fokus på ernæring og næringsinnholdet i maten.

løsning: god mat og tid til vm

Det nærmet seg VM, og da har man vel ikke tid til å stå og lage mat på kjøkkenet, når det er på TVen det foregår! Det enkle forslaget var at man kjøper Fjordland i stedet, like god og null tid på kjøkkenet. Og like næringsrikt som maten du lager selv. Anbefalt av utøverne som skal i teten.

 

FJORDLAND'SK PERSONLIGHET

Vi gjorde dessuten kombinertgutta til helter med en «Fjordlandsk» personlighet, og brukte dem til å hjelpe oss med å fortelle historien om de næringsrike produktene. Hver og en av gutta fikk sin favoritt, og dette ble tatt ut i annonser, som du ser eksempel på under her.

Kampanjen ble spisset digitalt i alle kanaler og som POS-kampanje i butikk med en kjøpsutløsende mekanikk:

Finn gavekortet i pakningen og vinn sportsutstyr for inntil 25 000 kroner! 

Kampanjemateriell fra Fjordlands kampanje med skilandslaget kombinert.
Kampanjemateriell fra Fjordlands kampanje med skilandslaget kombinert.

Kampanjesider på nett, nettbrett, mobil og print.

Kampanjemateriell fra Fjordlands kampanje med skilandslaget kombinert.

Magnus Moan foretrekker kjøttkaker fra Fjordland.

resultater:

Kommer. I mellomtiden kan du sjekke ut hva vi gjorde for Farris? 😉 

Er du interessert i en lignende tjeneste eller noe helt annet nytt?
Ta en prat med oss.

Rådgiver

Camilla Gullestad Lunde